Aviapartner

Wervingscampagne

Aviapartner is een van oorsprong Belgisch bedrijf dat diensten aanbiedt voor luchtvaartmaatschappijen op meer dan 30 luchthavens in Europa.

 

De uitdaging

Aviapartner heeft moeite met het vinden van stagiaires en jonge medewerkers doordat een sterke affiniteit met het merk binnen de beoogde doelgroep (studenten 18 – 23 jaar met een (voor)opleiding in luchtvaartdienstverlening) ontbreekt.

Aviapartner vroeg ThisisVDO een concept te bedenken waarin we Aviapartner introduceren en positioneren als een aantrekkelijke werkgever binnen een concurrerende markt.

This is how I work

Het concept “This is how I work!” laat een groep zelfverzekerde jonge medewerkers zien die met trots en plezier hun vak uitoefenen. We haken in op de belevingswereld van de doelgroep en laten zien dat Aviapartner dé plek is voor jouw stage of baan.
We wilden meer laten zien dan alleen de lachende stewardessen achter de balie. Werken op de luchthaven is leuk, maar ook keihard werken.

Social media

Via een op maat ontwikkelde videostrategie wordt de content rechtstreeks binnen de doelgroep getoond. Naast contentmanagement wordt ook gebruik gemaakt van social media advertising op diverse kanalen.