Case

Aviapartner -
Recruitment campagne

Ontdek jouw rol bij Aviapartner

Aviapartner is één van de toonaangevende en onafhankelijke leveranciers van grondafhandelingsdiensten op 53 luchthavens, in 7 Europese landen. Op elk moment staan ze voor je klaar; van het begeleiden van binnenkomende vliegtuigen tot de bagageafhandeling. En daar… hebben ze altijd goed personeel voor nodig!

Uitdaging

Aviapartner vroeg ThisisVDO een concept te bedenken voor een wervingscampagne, die ingezet wordt voor hun zoektocht naar werknemers voor verschillende functies (op zowel air- als landside). Het doel? Aviapartner als aantrekkelijke werkgever presenteren en de personeelswerving daarmee een vliegende start geven.

Resultaten

  • Gemiddeld 50+ sollicitanten per week.
  • 300 sollicitanten in totaal naar aanleiding van de campagne.
  • De video’s hebben zeer goed gepresteerd, vooral op Snapchat en TikTok (9×16 variant). 

Credits

Regie
Cinematografie
Gaffer
Producers
Productie ass.
Edit
Grading
A
gency
Concept
Fotografie

 

Bram Breukelman
Arjen van Eijck
Wesley Mulder
Annabelle Kesseler, Menno Reenalda
Emma Loderichs
Pim van Kempen
Pim van Kempen
Goeie zaak
Jesse Joor, Bram Breukelman
Garbiela Hengeveld 

Concept
De ‘Spierbal’, De ‘Mastermind’, De ‘Aanvoerder’ en Het ‘Gezicht’. Als één team werken deze rollen samen voor de perfecte vluchtafhandeling.
Voor de campagne hebben wij een serie video’s ontwikkeld. We nemen de kijker daarin mee in hoe een dag bij Aviapartner eruitziet, vanaf dat het vliegtuig aankomt tot dat hij weer vertrekt. Elke rol is daarbinnen belangrijk en de teamspirit spat ervan af!

Door de jonge doelgroep hebben wij ervoor gekozen de video’s vlot te editen. De hero video geeft je een kijkje achter de schermen op de luchthaven en elke functie komt daarbij aan bod. Naast de hero video hebben we per openstaande rol (vacature) een aparte functievideo gemaakt. Verdiepende video’s die je nét wat meer meeslepen in deze specifieke functie.

Door deze campagne weet jij precies welke rol bij jou past!

Social
Van elke video is er een 1:1 en een 9:16 variant gemaakt. Ook zijn de video’s in verschillende lengtes ge-edit. Zo hebben we 6, 15 en 30 seconden varianten gemaakt. Op deze manier kunnen de video’s breed worden weggezet op alle verschillende kanalen, zowel paid als owned. En daarmee wordt het beste resultaat in bereik behaald!

thisisvdo-aviapartner2

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart